Tail Spend Management. Zmniejsz koszty i czas poświęcony na zakup produktów C.

Solar KITTING – oszczędzaj czas, zwiększaj wydajność!

W Solar naprawdę wspieramy Twój biznes. Przygotowaliśmy usługę Kitting, która polega na konsolidacji, ograniczeniu liczby dostawców, zamówień, dostaw, a także związaną z nimi obsługę. Usługa dedykowana jest dla firm, które w co najmniej 50% realizują projekty powtarzalne z delikatnymi modyfikacjami - wówczas wnosi najwyższą wartość dodaną. Potrzebujesz do swojego projektu określonych zestawów podzespołów, komponentów i narzędzi do tych powtarzalnych procesów produkcyjnych - to rozwiązanie doskonale się sprawdzi. Jesli realizujesz prototypowy projekt i brakuje Ci miejsca na swoim magazynie na kompletację części – dzięki usłudze Kitting otrzymujesz kompletne zamówienie w pudełku oznaczonym etykietą z unikalnym kodem QR lub kreskowym. W praktyce oznacza to koniec z czasochłonnymi zamówieniami u wielu dostawców, a także z kompletacją i z wewnętrzną redystrybucją dostaw.

Ile możesz zaoszczędzić korzystając z Kitting?

Ponad 60% netto wyniosły oszczędności w budżecie na magazynowanie części pewniej firmy produkującej maszyny dla przemysłu Agro, która zdecydowała się przenieść całość produktów elektro-automatyki do Solar. Znacznie poprawił się też wskaźnik cash-flow. Oszczędności dotyczyły kosztów magazynowania, obsługi zapytań i zamówień, wewnętrze redystrybucji, kontroli i pilnowania dostaw, obsługi dokumentów księgowych, przygotowywania raportów.

Chcesz wiedzieć więcej?

Pomożemy Ci, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystanie z automatu może zoptymalizować Twoją działalność.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać niezobowiązującą rozmowę. Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.



Jak to robimy?

Działamy procesowo, w sposób uporządkowany w oparciu o formalną umowę i ustalenia z jasnym podziałem ról i odpowiedzialności, a interes klienta jest dla nas bardzo istotny. Posiadamy zespoły kompetentnych specjalistów w zakresie technicznym, negocjacyjnym jak i logistycznym by zapewnić odpowiednią wartość realizowanych projektów Kitting. Brak dodatkowych opłat i ukrytych kosztów, jasne zasady rozliczania, Brak wymaganych volumenów obrotowych, rotacji, etc.. Oczekujemy jedynie profesjonalnego, partnerskiego podejścia z nastawieniem WIN-WIN! Program Kitting jest indywidualnie dopasowywany do specyfiki danego Klienta, polityki zakupowej i dostaw klienta. W pierwszym etapie analizujemy specyfikację projektową, wyceniamy komponenty, przedstawiamy ofertę na Magazyn Serwisowy, który jest nieodłączną częścią projektu. Na podstawie informacji uzyskanych z działu przyjęć oraz wewnętrznej dystrybucji budujemy koncepcję i propozycję procesu uwzględniając specyfikacje, warunki i wymagania. Wdrożenie realizujemy w sposób kompleksowy zaczynając od przygotowania i implementacji bazy danych do naszego systemu, angażując w ten proces przede wszystkim własne zasoby personalne. Szkolimy i komunikujemy użytkownikom w sposób klarowny wszelkie kwestie związane z zamawianiem w ramach programu Kitting. Aby to rozwiązanie przynosiło satysfakcję i zadowolenie wszystkim stronom, zachęcamy do profesjonalnego i partnerskiego podejścia. W Solar Polska cenimy Transparentność, dlatego już na etapie oferty poznasz wszelkie koszty pośrednie związane z obsługą takiego przedsięwzięcia t.j. Koszty transportu standard, ekspres, ewentualne koszty opakowań, ewentualne min logistyczne i inne koszty związane z realizacją programu.

Jak wygląda proces zamawiania towaru w ramach programu Kitting?

Po otrzymaniu wywołania zestawu, zespół logistyki uruchamia proces zwalniania komponentów zabezpieczonych na Magazynie Serwisowym raportując status zadania. Zgodnie z procedurą oraz indywidualnymi ustaleniami towary zostają oklejone specjalna etykietą i umieszczone w opakowaniu ze specyfikacją ilościowo-jakościową dedykowanemu konkretnemu projektowi. Jeżeli wywołano kilka projektów, specyfikacja dla każdego projektu pakowana jest oddzielnie. Każdy projekt ma swoje pudełko. Każde pudełko oklejone jest specjalną etykietą zbiorczą zawierającą zwykle nr projektu, nazwę, datę wywołania, kod QR lub kreskowy. Towar wysyłany jest tego samego dnia o ile wywołanie zrobione jest do godziny 15:00. Po 15:00 towar wysyłany jest do klienta najczęściej następnego dnia. Istnieje możliwość zastosowania opakowań wielorazowych, otrzymanych od klienta lub od Solar. Przesyłki mogą być targowane cheapami RFID. Są to opcje dodatkowo płatne, których wartość określana jest w procesie ofertowym. Klient posiada możliwość weryfikacji stanu Magazynu Serwisowego przez Platformę Webshop. Dobrze wiemy, jak w pracy przedsiębiorstwa produkcyjnego istotne są niezawodne rozwiązania. Dlatego do obsługi i nadzoru całego procesu dedykowani są specjaliści z zakresu Doradztwa Techniczno-Handlowego oraz Logistyki (pracownicy stacjonarni), którzy odpowiadają za to by każde zamówienie realizowane było zgodnie z ustaleniami i oczekiwaniami klienta.

Czas na zmiany!

Zdecyduj, czy w ramach realizacji takiego projektu potrzebujesz przenieść Wszystkich dostawców niestrategicznych pod opiekę Solar Polska, jakąś ich część czy tylko pewnych producentów/grupy produktów. Pracy z samą platformą Webshop, z udzialem Magazynów Kansygnacyjnych, Magazynów Serwisowych, czy np. z Samo zamawiającym Regałem KanBan.
Zamów bezpłatny audyt, który wskaże wartość potencjalnych lub ostatecznych oszczędności związanych z wdrożeniem Programu TSM z Solar Polska. Jeśli masz pytania i chcesz poznać więcej szczegółów - Zapraszamy do kontaktu pod nr tel 607 527 757 lub z naszymi doradcami Rynku Przemysłowego!

Formularz kontaktowy

Napisz, w czym możemy Ci pomóc. Postaramy się odpowiedzieć na każde pytanie
NIP:

Imię i Nazwisko
(osoba odbierająca towar):
Adres e-mail:
Telefon:
Temat:
Treść:
Załącznik:
Dodaj załącznik